Welcome!


Tuesday, August 20, 2013

Hari Demi Hari...

hi!...

hhahaha... hari ni saja xtau berapa kali aku uodate blog ni... semangat lak nak menulis... ye la... bila ada masalah... sini la tempat aku luah selain daripada di tikar sejadah... mengadu pada ALLAH  adalah pasti! menulis di sini... melepaskan apa yang terpendam.....

hari demi hari.... hubungan kami makin renggang... sibok dengan kerja katanya... aku sebolehnya nk perbaiki hubungan kami... aku sebolehnya nk mengaku semua salah aku.. aku sebolehnya nak mengaku semua salah aku.. agar semua ini cepat berakhir... ya berakhir... aku rindu hubungan yang dulu... selalu mesra tanpa bergaduh... dya pulak xpernh kesah kalau aku call atau ganggu dia... tp skrg? hurm...

betul ke bila lelaki dah mula bosan.. atau dh memang xnak kita... dya akan jauhkan diri dan bila kita call dia akan marah-marah? ya allah.. andai jawapan nya YA... ya memang aku sudah tidak diperlukan lg.... tp aku sayang... aku cintakan dya... tp mcm mana? kalau bertepuk sebelah tangan xkan berbunyi? paksa? comfirm xkan bahagia? dah tu mcm mana? aku nk bt apa?

hari demi hari.... tarikh untuk kami berpisah makin dekat ... hari demi hari,,, tarikh final exam makin dekat... aku selalu berdoa agar final exam biar lama lagi... bukan takut untuk exam... bukan xnak grad... tp aku TAK NAK KEHILANGAN dia... ya xnak! sungguh xnak.... 

tp mcm mana aku berdoa.. mcm mana aku hold... tarikh itu pasti datang... tp sebelum ia datang... aku hope sgt aku dapat jumpa dya bt kali terakhir... ya kali terakhir... sekurang-kurangnya sehari saja.. datanglah pagi... then malam tu aku akan lepaskan dia balik... dan mungkin lepaskan dia untuk selama-lamanya.... itu yang aku berdoa.. andai hubungan kami xlama... at lease aku nk jumpa dia untuk kali terakhir... nk sgt... xkan hubungan selama 6 bulan... hanya sekali jumpa.. then terus berpisah... aku nk akhirkan hubungan ni dengan cara baik.. mcm mana kali pertama dia jumpa aku..

aku still ada sebulan je lg sebelum final.. dan sebulan lg sebelum hubungan kami berakhir.... pleasee.... aku mintk sgt kita jumpa untuk kali terakhir....

No comments:

Post a Comment